dinsdag 20 september 2011

Welkom.

Welkom op dit blog.
Jullie zullen wel denken, wat is dit,... weer een actie tegen pesten?
Nou dat is precies wat het is.
Want pesten is rot, dat weten we allemaal, maar het gebeurd nog steeds.
Misschien komt dat ook wel omdat er steeds op de verkeerde manier naar wordt gekeken, zoals deze onderstaande video.

Pesten is zielig, maar moeten jullie je daarom maar zielig voelen? NEE

Op dit blog ga ik proberen gepeste mensen een steuntje in de rug te geven.
Want je laten pesten is niet nodig.. Het hoeft je niet te gebeuren want je hebt het zeker niet verdient! Op dit blog ga ik jullie proberen te laten kijken op een andere manier.. Naar jezelf maar ook naar degene die jou pest!
Want wat voor een oninteressant leven moet diegene wel niet leiden als hij zich alleen maar bezig houdt met dat van jou... Ja denk daar maar eens over na.

Je zal wel denken... waar haalt deze persoon de wijsheid vandaan... ik voel me gewoon kut... dat is wat je denkt. Maar geloof mij, wie zich zo voelt straalt dat ook uit... en nee dat willen we niet!

Dus kop op, volg dit blog ... (ik zeg niet dat alles dan goed komt.. ) maar wellicht vind je hier wel een steuntje in de rug... een lichtpuntje wellicht.. Want geloof me .. Jij bent niet de enige!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten